Hemma...

Idag... Ringde och sjukade mig och ringde till Previa. De är för söta där faktiskt... Så måna om en men för det mesta vet man ju ändå hur man ska göra om man mår illa osv... Hon jag pratade med förmanade mig att om jag fick ont i halsen så var det viktigt att jag gick till doktorn direkt... Det vet jag ju redan med tanke på vad som hände Emilie och med tanke på vad som hände mamma... så nej halsont leker jag inte med mer det vill jag lova!!!

Gick hyfsat bra igår och tror att jag eventuellt hittat ett ställe jag kan fixa ekonomin på =)

Nej nu e det lite städning innan det blir vertikalt läge i soffan igen..

KRaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Krya på dig.

Kommer inte ihåg vad sidorna hette, men du kan hitta dom på designadinblogg.se och så gå till tjäna pengar på bloggen=)

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback