Glass glass glass i stora lass lass lass!

Satt och läste en blogg tidigare och var tvungen att surfa in på Gb glass hemsida för lite nostalgi. Alla bilderna e hämtade därifrån...

 Det här året föddes jag... Har inget minne av några av glassarna... Mer än då Piggelin som lever än i dag=)

 Här börjar jag då känna igen glassarna och minns att jag älskade Softy Shake och Musse och Långben glassarna=) Finger var helt okej den med;) Och vem minns inte bubbelpop och lakritspuck med ätbar pinne????

 Här föddes Erika... Och Banana Joe har jag ju rikitgt roliga minnen till ;) Eller hur Tessan??? Minns du vårt brev till NKOTB????:P Där klistrade vi fast  ett antal såna här papper *skratt* Minns inte hur många meter vi kom upp i men vi var fan tokiga *hehe* Och brevet blev tyvärr aldrig skickat;) Fast det var innan 1994...

Vilken glass har varit er favvo genom alla tider? Piggelin står faktiskt högt på min lista och Daimstrut... Fast Joker e nog den jag gillat allra bäst ändå=)

Ojojoj, vilket nostalgiskt inlägg *hehe* Nu måste jag ta mig en kopp kaffe för att dämpa det känner jag *skratt* Men tänkte iaf berätta att magen verkar ha lugnat sig... Eller så e det lugnet före stormen... Ska iaf jobba trots allt...

Tror att jag återkommer någon gång innan jag beger mig... Börjar ju inte förrän halv tio :D Kunde bara inte sova mer *suck*

Ha en underbar morgon!

Kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Finns bara en glass, magnum med nötter i... mums.

Lika gott som... ;)

2009-04-07 @ 07:48:56
Postat av: Tess trött tokig morsa

ja de va måttligt pinsamt hehe ska gömma mej i minst en vecka nu :-p


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback