Fredagen den 13e???

Ja man kan ju undra :S *hehe* Skulle höja volymen på tvn och skar mig på bokomslaget till en bok jag hade stående bredvid. Gick för att sätta på plåster och hällde samtidigt upp en kopp kaffe. Rörde om i koppen och var väl inte helt uppmärksam. PANG!!! Rakt in i skåpsluckan där jag har mitt "medicinskåp". Hälften av kaffet på golvet... Skoj... Ja efteråt skrattade jag så jag höll på att kissa på mig *skratt*

Annars??? Tja dagen har varit hyfsat lugn... Öppnade... Inga problem... Var ensam från avdelningen men vi löste det genom att slå ihop oss och så fick jag hjälp över middagen. Sen nattade jag enda sovande barnet och de andra fick leka av sig lite innan de gic kut till Barbara oc hjag gick hem=) Hade Tim med mig och han snackade ihjäl mina öron;)

Mormor och mamma kom upp på en kopp kaffe... WOW! Jag vågar bjuda upp mormor här ;) Måste vara nytt... Men nu trivs jag faktiskt här. Har ju fått undan det mesta så=)

Sett lite på hockeyn, men gäsp... E ju avgjort...

Tänkte ta en tidig kväll idag för jag fick en depp innan:( Hörde en låt med Herreys...( Ja gammalt jag vet) och den träffade så perfekt med F att det gjorde ont... Saknar honom som fan... Och jag vet inte ens varför han inte hör av sig=(

Nej enough about that annars blir jag bara depp... Ska stiga upp i hyfsad tid imorgon tänkte jag och så ska jag en runda till Dala och en till Maxi=)

Fortfarande inte fått fotat mig i mina kyckling kläder ;) Ska se om jag kan få Carro till att göra det när hon kommer hit imorgon eller så=)

Ha en underbar fortsättning på Skärtorsdagen och vi ses på Blåkulla=D

Kraaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Kom du iväg till Blåkulla? hehe

De va massa otur på en dag.

Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback