Fredag...

Ja så sitter man här igen... Sista arbetsdagen och jag mår inget vidare... Trött, hängig och förkyld... Känns som om jag åker på något nu... Skulle ju inte förvåna mig när alla andra blivit mer eller mindre friska... ERika hade inte halsfluss enligt halsprovet men läkaren ansåg att hon var tillräckligt svullen för att få penicillin samt att det var så stor risk att hon hade utsatts för det eller var smittbärare så hon fick penicillin ändå. Och duktig e hon faktiskt... Stora tabletter som hon sväljer utan att klaga... Lite imponerad;)

Som sagt... ag mår inget vidare... Funderar på om jag ska ta och sjuka mig... Börjat må illa oxå... Och jag bara stupade i säng igår och har sovit typ tio timmar och e fortfarande lika trött... Det e fan att man förlorar så mycket på det... Men ihhh... Det känns inget vidare alls:(

Nej ska nog ringa nu och sen läggam ig igen... *suck*

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Men usch, de låter inge bra=( Krya på dig gumman.

Kramar

Postat av: Tess trött tokig morsa

krya på er bägge då...

hoppas de blir en halvtid hon bor där då om du vill det



kram

2009-04-17 @ 08:08:29
URL: http://misstessan82.blogg.se/
Postat av: Mia Di Peders

Krya på dig! Hoppas helgen blir lugn och skön för dig. Kram

2009-04-17 @ 16:26:53

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback