Fornlämningar...

Hmmm... Kasnke att man skulle bli arkeolog istället :D E ju så grymt intresserad av fornlämningar... *ler* Finns över 1800 i Trbgs kommun och många av dem har man inte ens en aning om *leR* Bestämde mig tidigare för en liten "Skåne gamla tider" resa till sommaren och undrar om Fröken Skogsbäck e intresserad av att hänga med *ler* En hel dag med gamla ruiner, fotografering och fika... ?

Annars har väl dagen varit helt okej *ler* Gick en runda med ERika för att fota vikingaborgen och det slutade med att det blev fika hos Daniel *ler* Sen körde Sune och daniel oss hem och Johanna var här när vi kom :D

För bara en liten stund sen kom Jocke och Erika hem och Jocke och jag diskuterade hur vi ska få ordning på min röra bland sladdarna :S Hans pappa e ju elektriker och själv utbildar han sig så vad e väl bättre än att träna hos svärmor????;)

Såhär ser det ut nu innan.... *suck*
  

                    

Bild på hur det ser ut efter kommer så fort det e färdigt.. .Vilket Jocke beräknade kunde bli i slutet av veckan=)

Imorgon blir det eventuellt en runda ut till Dalabadet och på vägen kolla en klosterruin (Tror jag det var) Hade inte en aning om att det fanns någon sån där men läste på en väldigt intressant sida om en massa fornfynd i Skåne. Blev verkligen eld och lågor *hehe*

Nej nu blir det nog kaffe och en del virkning! Samt slutet på "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" vilket jag tycker e ganska häftigt *hehe* Vad tycker ni då?

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback