Färjestad

Ja vad säger man? Grattis??? Jo man får väl göra det... Även om det tar emot... MEN jag unnar Marcus Paulsson det... Han har fått ta enormt mycket skit den senaste säsongen när han spelade i Malmö och i FBK blommade han ut... Som sagt... Spelar man i en förening där allt e kaos så kan det vara svårt att prestera det andra och man själv kräver... Sen komma till en förening där allt e bara bra... Det måste vara en enorm boost för självförtroendet... Så grattis Färjestad och Grattis Pålle!!

Tja annars har det väl varit en hyfsat kaotisk dag;)  Började lugnt och så med påskfest som gick kanon... *ler* Tänkte jag skulle ta ett foto på mig och Ingrid i våra fina mössor men det glömdes bort *ler*. För efter lunch fick Ingrid åka iväg akut pga personliga problem. Jag var ensam med 8 barn samt Tim... Men Tim var en väldigt bra hjälpreda... Tack brorsan *ler*

Efter jobb var det dags att gå till mamma för att försöka fixa deras dator... Men det får vi ta en annan gång, för jag har ingen aning om det e rätt modem eller vad... Ja ni som undrar så har de flyttat *ler*

Sen hem och se finalen... Tack och hej Jörgen Jönsson... Vilket härligt avslut du fick...

Så äntligen e hockeysäsongen över... Behöver det efter allt som hänt med Mif... Men samtidigt känner jag mig så väldigt tom och likgiltig *suck* Aja det kommer kanske tillbaka under sommaren...

Idag fick jag helt plötsligt en grym ensamhetskänsla... Önskade att jag hade någon bredvid mig som höll mig i handen och som kramade om mig lite då och då... Jag vet ju precis vem jag vill att denna någon ska vara men det kommer ju itne att bli så det e bara att inse:( Tufft men så e det...  Det här e den första ensamhetskänsla jag haft på säkert ett halvår... Men den var tuff... Grymt tuff:( Som tur e gick den över *ler*

Nej nu ska jag gå och lägga mig för det e öppning imorgon... Slutar nog inte tidigt ändå... Tror jag får stanna iaf till 15... Men det löser sig *ler*

Sov gott mina vänner!

Kraaaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback