Ett inlägg till;)

Ja det ska jag väl hinna med *ler* Återigen har bloggandet blivit lite av en drog och jag skriver väl mest för att få ur mig lite av all sprallighet som infunnit sig nu med tanke på att våren verkar ha anlänt :D Just idag känner jag inte överdrivet mycket för att jobba och det skyller jag på att jag mådde som jag gjorde igår :S Måste ha varit något min mage inte tålde... Inte märkt något alls idag och natten var lugn så...

Efter jobb idag ska jag en runda upp till pappa... Sen om jag hinner ska jag ner om till mamma och försöka fixa en dator till dem... Önskar jag kunde fixa min egen oxå *gråter* Men den har varit skit sen jag fick den men men... eRika blev glad att hon fick en egen dator och det vill jag inte ta ifrån henne så då jobbar jag hellre vid en som inte funkar...

Men M har ju lovat att han skulle fixa en så jag hoppas verkligen det blir SNAAAAAAAAART!!!!!!

Usch... Nu kom -Erika och sa att hon inte mådde helt bra :S Magen där med... Men än så länge e det bara ont... KAn ju vara vad som helst... så jag drar inte för stora slutsatser av det hela...

Nej dags att göra vid sig det sista och sen kasnke virka ett varv till om jag hinner ;)

Ha en bra dag i.... Solen...

Tjingenling och kram på er!

Lämna en kråka tack!
Postat av: MammaFiia

Mmm och så har hon ju massa astma med=(

Ja dessa drömmar, de e fan hemskt.

Ha en bra dag=)

Kram

Postat av: Kristin

Tack detsamma! =) Eller ja, hoppas dagen (idag) blir underbar =P

2009-04-07 @ 12:45:29
URL: http://kikedo.blogg.se/
Postat av: Tess trött tokig morsa

visst fler än jag som det strular med magen för?

hoppas det inte är något bökigt



ha en toppen kväll



kram

2009-04-07 @ 21:45:42
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback