Doktorn...

Ja dit ska Erika förmodligen idag... Alla runt henne har halsfluss och igår började hon själv klaga på on i öra och ne i halsen... Så Rikard ska ringa läkaren idag och få tid...

Hade som sagt en liten depp igår, men den försvann igen... Saknar DIG så det gör ont, men jag kan itne låta det få ta samma plats som tidigare gånger. För jag har blivit starkare som person nu. Tror du märkte det sist men det verkade inte skrämma dig då... Så jag undrar naturligtvis vad som hänt. Men jag tror nästan det e som du sa Tina...

Idag har vi trädgårdsdag med föräldrar på jobbet=) Så jag jobbar till 17 vilket såklart e mindre skoj... Men men...

Och imorgon e det dags... NERVÖS!!!!!! Men det ska säkert gå bra...

Har lite "solhuvudvärk". Kanske inte så konstigt eftersom vi var ute hela eftermiddagen=) Ska ta något glas vatten innan jag beger mig till jobb...

På tal om jobb så var vi hela gruppen igår... *hehe* Det har typ hänt en eller två gånger förut... 18 barn... Och idag minskas då antalet drastiskt till 10... Men så e onsdagarna=) Skönt att ha det så... Blir nog början på trafikkunskap idag:)

Nej nu ska jag ta och göra mig färdig för att gå...

Kram kram kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback