Det har varit...

Dålig uppdaterng av mig i helgen jag vet *leR* Men det har varit så mycket =) Har umgåtts med Erika.. Hela lördagen spenderade vi ute på Dalabadet/Gislöv och det var himla mysigt förutom att det var grymt grymt KALLT!!!

Kom dock aldrig in till ruinerna... Man var tvungen att klättra över ett staket och de stod massa hästar vid övergången så vi struntade i det :S Blev att vi kollade på håll och tog en runda längs stranden bara...

Sen när vi skulle hem kom Erika på idéen att vi kunde hälsa på mamma. Hon var då inte hemma, utan hos mormor och de skulle ut och åka till Bösarp och Alstads kyrkogård, så det blev att vi hängde med där =) Ka kite blommor till Gammelmormor/morfar/farmor och så till min älskade morfar! Var inte så jobbigt att vara på kyrkogården när det var mer än jag där... 

Sen bar det av till mormor för fika. på kvällen kom Jocke och vi satt och pratade lite allihop innan barnen la sig och jag spelade :P

Igår var det tvätt/städdag... Blev inte städat så hemskt mycket dock, förutom att jag fick bort i princip all stryktvätt... Tror jag har två diskhanddukar kvar=) Där måste jag få berömma mig själv *hihi*

Höll på att försova mig i morse, då jag ställt alarmet på mobilen fel. Tur att man e någorlunda inställd på att vakna vid den här tiden ändå *hehe*

Nej dags att göra vid sig och så iväg till jobb... Avslutar med en bild jag faktiskt blev jättenöjd med=)

 Tycker den känns väldigt "somrig" *ler* Ha nu en underbar dag!

Puss kram

Lämna en kråka tack!
Postat av: sofie

Ja jag minns hehe de va där ja träffade dej med=)

Vilken myys helg ni haft=)

Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback