Dagen=)

Ja dagen har då varit helt okej;) Inte blivit grundligt lurad iaf :P Skönt det *hehe*

Iaf så började dagen med att vi hade 2(TVÅ!!!) barn till frukost och sett över hela dagen var det 9=) Lönesamtal och löser sig allt när jag ska ner och prata så ska jag snart kunna leva hyfsat bra *ler* Kanske ha råd att kosta på mig lite nya kläder osv...

Sen efter jobb var det Utvecklingssamtal för Erika... Och jag sa det till henne och jag säger det igen!!!! JAG E MÄKTA IMPONERAD OCH GRYMT STOLT GUMMAN!!!!

Nej nu e det Zack och Cody på Tv och en kopp cappuccino som lockar *ler*. Kasnke skriver lite innan ajg går och lägger mig...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tess

tack för ditt svar...

kommer att använda så mycket som möjligt för att få ihop fakta... hoppas du svarar på mina sista frågor..

när du kikar i bloggar vad letar du efter?



är det något som får dej att fastna för min blogg?



tack nu ska här skrivas artikel efter detta kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback