Bottentrött

Ja det kan man lugnt säga att jag e idag :S Var en väldigt intensiv dag igår och när jag kom hem var jag helt slut. Nu var jag inte hemma förrän 20.30, för mamma ringde när jag slutat och ville att jag skulle komma och fixa deras internet. Visst... Sagt och gjort... Sen kom mormor dit och vi tog en kopp kaffe...  Så idag får man sota för att man var så himla trött igår... Det känns i alla leder och muskler... Tur man slutar i någorlunda tid idag... Eva kommer ju ikväll så det lär väl pigga upp lite :) Behöver bara dammsuga över lite innan hon dyker upp :)

Känns som om det e ganska händelsefattigt här för tillfället...

En liten kommentar från Erika i lördags då Tim berättat något om en hund. Hon bara tittade på honom och sa: "Hur kan din hjärna hålla reda på så mycket som den gör?Jag kan knappt komma ihåg det du sa precis!"

Nej nu e det nog dags att göra vid sig, trött som man e... Lite iskallt vatten i ansiktet så man vaknar kanske??? *hehe*

Hoppas ni alla får en bra dag iaf!

Kraaaaaaaaaam

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback