Usch...

Idag är det dags för begravningen och det e verkligen inte något jag sett framemot... Känns tungt och tomt och jäkligt konstigt... Har inte fått tag i några böcker till utbildningen heller :S Får se om det går att fixa idag... Som sagt för tillfället känns det bara tungt och trist :(

Ska snart ta och äta lite frukost iaf och runt halv elva ska jag gå ner till mamma...Så jag har några timmar på mig att göra vid här hemma... Behöver städa lite och skingra alla tankar som just nu e för många... Den här veckan hör inte till favoriterna om man ser till stressfaktorn :S

Och i söndags blev Jockes moped förstörd... Kul... Nej inte det minsta... Men men det ska väl lösa sig det med...

Nu tänkte jag skriva en rad eller två i berättelsen sen fortsätta med städningen...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Läste din blogg tidigare idag via mobilen men det gick inte skriva ngn kommentar då :-( Det jag vile ha sagt då var att jag var med dig i tankarna och skickade all värme till dig i dom. Hoppas det känns så bra som det någonsin kan. kramar om

2008-09-30 @ 18:49:43

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback