Tankar

Jag har kommit in i en liten funderarperiod... Funderar på varför saker och ting är som de är... Det e inte något negativt den här gången... *ler* Bara funderingar i största allmänhet... Vet att jag mår bättre än på länge... Både fysiskt och rent psykiskt...Kanske beror  det på val som inte gjorts av mig.. Kasnke att jag behöver vissa "sparkar i ändan" för att må bra... *ler* Tänker tillbaka till en händelse i maj och visst det var trist att det blev som det blev men det var nog det bästa... För mig iaf... Tyckte väldigt bra m personen men vi var inte bra för varandra... Iaf v ar han itne bra för mig... det har jag märkt nu när vi inte hörs av längre...

Bingot gör underverk för mitt humör och mitt välmående... Och för att inte prata om hockeyn... Så grymt nice att säsongen e i gång =) Vännerna som finns runt omkring och aldrig sviker oavsett vilket e nog det bästa som finns... Älskar er alla oc hni vet vem ni e=)

Nej nu e det dags att fixa till sig och göra lite frukost åt lillFian... :)

Tjingeling på er!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Det krävs mod för att våga se saker och ting. Alla törs och vågar inte..men du törs, vågar och ser positiva saker mitt i allting..så du är en vardags hjältinna! Hoppas du får den finaste av dagar idag.

2008-09-23 @ 07:04:19
Postat av: Tina

jag älskar dig gumman du e bäst

2008-09-23 @ 14:08:09
Postat av: Therese

Kenneth: ler Det var han som bröt upp vår vänskap men han gjorde nog oss båda en tjänst... På både gott och ont!! Jodå min dag har varit helt okej =) Hoppas din med varit det=) KRam



Tina: Du vet redan vad jag tycker gummis!!! Puss och kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback