Skadad

Ja jo det e jag lite idag *Hehe* Skulle hjälpa ett barn på med jackan... han hade gått in i buskarna och jag skulle följa efter honom... Problemet e att jag inte ser en trädgren som sticker fram ungefär i i skenbens höjd, utan snubblar. Sträcker ut handen för att ta tag i en annan gren som givetvis bryts av och ajg ramlar med ett brak ner på marken... Skrapar på vägen upp bägge mina knän, men det gick över fort... Det som känns e blåmärket... Och att jag slog händerna... Så det har varit lite haltnade i eftermiddag/kväll *hehe*

Nu sitter jag här och gör inte mycket alls... Ska väl snart lägga mig och sova...

Har bestämt mig för att ge mig själv en utmaning varje dag... Tar ett foto före oc hett efter;) Kan nog bli bra *hehe*
Satte en fyrling med 3,45 i odds=) Hyfsat... Inte mycket men iaf... Ger mig pengar så jag kan spela på Mif- Björklöven iaf;) Så tack Tff, Fbk, Warberg och H43=)

Nej nu ska jag smurfa vidare;)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback