Sådär ja...

Nu Har jag friskanmält mig och även hunnit med att duscha... Lite trög i starten idag men det brukar jag å andra sidan alltid vara på morgonen *hehe*

Måste packa ner kläderna som ska med till Malmö sen... Egentligen e det lite strunt samma vad man har på sig, men det har blivit en vana att gå klädd i Malmös färger ;) Så den trenden bryter jag itne... Eller det skulle man kanske eftersom det gått dåligt nu två år i rad :P *hehe* Nej det blir vit huvtröja och röd Malmötröja idag med *skratt* Måste kolla så biljetten e nerstoppad oxå... Får alltid megapanik när jag inte ska hemom innan :S Åker ju direkt från jobb...

Nej nu börjar det närma sig oc hjag e inte halvfärdig ännu... Som vanligt...



Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Keken

Säger bara som så..Grattis, såg det blev en vinst i kväll..ett steg närmare dom stora pojkarna och en tröja med det rätta trycket ;-)

2008-09-17 @ 22:29:16
Postat av: Therese

hehe Du lille killen :P Ja det blev vinst men tröja blir det med sopsäck över :P Eller om du tar på dig en Malmö tröja när jag kommer upp :P


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback