Så där ja då var det dags igen...

Studiedag idag... Ganska skönt att det är lagt på en fredag den här terminen *ler* Behövs... Även om jag bara jobbat två dagar den här veckan så e jag helt slut och behöver helg :P En helg som inte bjuder på så mycket mer än vila och städning samt reklamrundan... SOm jag faktiskt för en gång skull tänkte ta imorgon lördag =)Ska prova och ringa till Anovos verkstad idag med och höra om statusen på min kamera... Börjar tröttna rejält nu...

Annars händer det inte mycket alls... Halsen känns snustorr bara men det lär nog en kopp kaffe bota och det ska jag dricka när jag kommer på jobb *ler* Börjar ju 7.30 istället för 9 så kan vi gå hem lite tidigare i eftermiddag... SKÖNT! Går vid halv tre istället för 16... Nice nice...

Var uppe hos mina älskade morföräldrar igår och åt lite mat samt att jag fick med mig lite hem *ler* Gotti gott gott...

 Morfar=)

 Mormor=)

Ha en trevlig dag allihop!! Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Hur gick det med kameran? Tycker du ska begära en ordentlig kompensation nu när dom haft den så länge

2008-09-19 @ 21:33:40
Postat av: Therese

Det gick inget vidare... De kunde inte ens hitta den:( Ändå hävdar BenQs support att de har skickat statusförfrågan på den... Har skrivit till BenQ igen... Blir så trött...


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback