Premiär idag!

Så nice det ska bli att gå på hockey igen... Okej att det e allsvensk men iaf... Känslan av att se hockey live går faktiskt inte att beskriva uta ndet måste upplevas!!!*ler*

Finns dock några saker som oroar mig med laget... Hurme... Vad har hänt med honom? Frågetecknen blir fler och fler... Innan trodde ajg fullt och fast på en skada men nu vette fasen... Eftersom det inte sägs något så undrar man ju...Backarna? Håller de måttet? Om Söderberg och/eller Paulsson blir skadad/e finns det dså någon som kliver fram och dominerar som de gör?

Lite funderingar bara så här ´12 ½ timmar innan nedsläpp *ler* Hade kunnat utveckla mer men hinner inte då det snart e duschen och sen iväg till jobb... Ja jag ska jobba idag... Känner mig lite sisådär men orkar bara inte gå hemma längre...

Skönt med pengar på fredag... Kasnke dags att börja satsa lite på oddset igen... Favoritsporten e ju igång igen *hihi*

Utedag idag... Får se om det blir Herr Gårman idag med eller om de bara ska få leka fritt... Lutar åt det sista då jag som sagt inte känner mig helt iform... Men men... Ingen feber och ingen förkylning bara en trötthet som itne e av denna världen...

Tessan du sa igår att du var så trött att ögonlocken liksom föll ner av sig själv... Så känner jag det oxå för tillfället :S

 Finally!!!! Fast nu med mer intensitet hoppas jag=)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback