Ovädershimmel...

Ser verkligen ut att kunna bli världens oväder idag :S Himlen e mer än lite grå och tja tror bestämt att det regnar oxå...

Missade som sagt matchen igår och jag grämer mig... Men men så e det ibland... Vi tog faktiskt upp det på mötet oxå att livet e inte alltid rättvist så det e väl bara att gilla läget... Men tack V för bilden *Hehe*.  Vilken bild?? Jo den här :P



Dags att väcka Erika och sen ta en dusch... Slutar hyfsat tidigt idag och det e skönt *ler* Sen ska jag ner och leta trafikmärken på stan för Tummen och jag ska ha lite lätt trafikmärkes träning med barnen imorgon =) Hoppas dock p åatt vädret blir bättre... Sen e det hockey igen på kvällen.-... Nice... Och då ska jag iaf in dit =)=) Erika, Jocke och Tim ska oxå med...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback