Malmö Redhawks

pålakanen ligger i tvätten nu... Blä vad det luktar otäckt när de legat i plast så länge...

Ska snart ta mig en kopp kaffe och sen sortera klart det jag har kvar... Gjorde Malins innan så hon kan bara packa *hehe* Lär inte ta lika lång tididag som igår och ändå tog allt det jag gjorde bara två timmar igår =) Så skönt att man kan rundan utantill=)

Pratade med HONOM igår... Jag blev alldeles varm inombords när han ringde... Gud vad jag saknar... Men snaaaaaart så ska det nog kunna bli av =) Hoppas jag iaf...

Trodde jag hade haft sönder Annas digitalkamera igår oxå :S Som tur var hade jag inte det utan det var bara batterierna som behövde bytas *hehe* Men rädd blev jag :S Måste ju ha kamera och när inte min vill komma/bli hittad så får jag ju låna så länge... Hade inte varit skoj att behöva ersätta henne för en helt ny kamera :S

Nej kaffe nu hade väl itne varit helt fel *Hehe* och sortera klart och städa lite innan man beger sig ut... Mycket som ska hinnas med på kort tid *ler* Men men ska väl bli klar någongång med allt jag vill...

Tinis... Lust att åka till Ikea snart???

Tjingeling på er alla!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Ta med mig om ni ska till IKEA, vill kolla in lite möbler :)

2008-09-23 @ 17:48:10
Postat av: Therese

ler Okej... Kan vi nog lösa;)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback