Lördag morgon

Och alldeles snart dags för sortering av reklam... Sovit lite si så där inatt för ajg e stel i hela kroppen nu :S Men men efter en kopp kaffe och lite frukost går det nog över *ler*

Som sagt, dags att sortera reklam... Lär INTE ta cykelkärran idag dock... Den e svinjobbig, så jag ska prata med Annelie och be att få lämna tillbaka den... Onödigt att den ska stå och ta plats!

Måste försöka få tag i lite sköljmedel idag oxå *ler* Tvätt imorgon... Sen har jag tänkt bädda med de nya fina påslakanen *skratt* Ska kolla om det finns röda lakan oxå.. Eller möjligtvis svarta :P

Nej nu svamlar jag mest en massa här så jag tror jag slutar nu oc hskriver när jag har något att skriva om... Ja just det... Ska berätta en otäck sak som hände igår... Men det tar jag sen... *ska försöka påminna mig själv*

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Fin blogg!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback