Jaha...

Hemma idag med... Nu äntligen känns det som om förkylningen har tänkt bryta ut... Vill gärna bli ordentligt dålig i ett par dagar så slipper jag det förhoppningsvis sen... I stället för att gå oc hdra på det här halvdana hela tiden :S Jobbigt!!

Imorgon smäller det=)

Försöker få tag på tjejen som har hand om årskorten för att höra hur jag ska kunna lösa det med Erikas... Hoppas på att de kan lägga ut det i biljettluckan eftersom ajg itne kan vara där förrän runt halv sex och kansliet bara har öppet till 16... Men men det löser sig nog =)

En kopp kaffe nu oc hsen lite mer rantafej i sovrummet så det blir riktigt snyggt där...



Såhär såg det ut innan jag började :S Ska se om jag kan ta en efter bild oxå =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback