Ibland(Funderingar igen)

Tror jag att jag är alldeles känslokall... Att mina känslor på något sätt tagit slut... Jag kan tycka att en person e attraktiv men längre än så går det inte... Lite hemskt när man tänker efter, men det finns liksom inte plats i mitt hjärta för en "pojkvän" längre... Eller så är det bara en svacka... JAg vet inte varför jag inte tillåter mig själv att bli kär... Eller varför jag inte kan bli kär... Har känt såhär sen i julas och ju mer jag tänker på det desto starkare blir känslan... Känns precis som om jag tappat den där glöden man har när man älskar någon... För mig finns bara mina vänner och ERika... Ja och det finns ju en speciell person men honom får jag ju aldrig ändå... Ni vet ju varför eller hur?? *suck* Men jag släpper aldrig någon annan intill mig oavsett hur goa de är...Antingen är det något allvarligt fel på mig eller så väntar jag bara på den rätta... Trivs som singel så det är inte det... Och jag mår inte dåligt av det här... det skrämmer mig lite ibland bara... Igår var en sån dag... Vet inte riktigt varför men det var det bara...

Nej nu e det reklam dags igen... Mycket kvar men känns inte som om jag behöver stressa =)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Du är definitivt inte känslokall gumman. Du är bara inne i en period där du har varit tvungen att fokusera på det som behövs och när du är redo för det så kommer du att få de starka känslorna för någon igen. Bra att du trivs med att vara singel, det är en av de viktigaste sakerna tror jag för det betyder att du trivs med dig själv.



Stooooor kram

2008-09-14 @ 11:34:09

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback