Ibland

Så önskar jag att jag hade typ en moppe eller något... Något som gjorde att ajg kunde ta mig fram lite fortare än med benen *ler* Visst bussen finns men eftersom jag bor som jag gör så har ju bussbolaget i stan beslutat att på helgerna behövs det knappt några bussar här uppe... Varför vet jag dock itne då det en liten bit härifrån ligger ett seniorboende.. Men det e kanske inte meningen att de ska kunna hälsa på barn och barnbarn på helgerna om de inte har bil? Så man får väl sätta igång och spara *ler*

Det är inte lönt att klaga på det man har dock, utan i stället försöka göra det bästa av det... Jag går ner massor i vikt pga att jag varken har bil eller annat=) Har tex gått ner två kilon på två veckor :) Inte mycket kan tyckas men e på rätt väg iaf och det känns bra för mig...

Nej om man skulle ta oc hfortsätta sortera reklamen.. Var en hel del idag... Men dela ut hinner jag nog inte förrän imorgon eftersom jag tvättar i eftermiddag:( Men vi hörs nog lite senare om jag har något att skriva om... Känns lite tomt för tillfället *ler*

En bild bjuder vi på dock... Carl Söderberg och Patrik Hersley vid värmningen Malmö-Hv71


Lämna en kråka tack!
Postat av: Mia D

Hej



Grattis till viktnedgång. Tycker du är jätteduktig. Kram


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback