Helgen

Ja den har väl inte varit den bästa om man ser rent psykiskt men men...

I fredags såg jag en man ligga halvt ute i gatan vid sjukhus rondellen... det blödde väldigt från ett sår vid ögat... Jag och en till stod oc hstoppade trafiken ett tag... Vad gör man i en sån situation... Jag kände att jag blev alldeles lamslagen... Mest för att det redan var folk på plats... Men ambulansen lät dröja...

På kvällen åkte jag, Malin och Richard ner på MCD och det var enbart trevligt=)

Reklamen har gått som smort och inte varit överdrivet stressande...

Men så igår kväll Var jag väldigt sugen på chips plus att ajg sulle ha bearnaisesås... Skulle gå ner till affären här runt hörnet... Pratade dock med Daniel en bra stund längre än vad jag tänkt och tur var det för hade jag gått då jag tänkt först, så hade jag blivit vittne till ett rån... Affären rånades nämligen strax innan halv åtta och runt kvart över sju sa ajg till Daniel att jag skulle handla :S Så tack Daniel!

Idag så regnar det... *suck* Inte blir humöret bättre av det men men... Ska snart ta och göra vid mig och sen städa lite... Lägga in kläderna från tvättningen tänkte jag =)

Men först... KAFFE!!!

Ha en underbar dag! Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback