Grymt

Härlig seger igår... *ler* Och så underbart att äntligen vara tilllbaka och skrika sig hes! Att det sen var total rea i shopen e bara att tacka för=) Tusen tack Verre för låånet=) Nu fick jag två påslakanset, ett par mjukisbyxor samtett par handskar för 320 spänn!!! Allt ihop skulle gått på över 1000 annars... :P Bara påslakanseten kostade 475 kronor styck förut... Nu kostade de hundra! TAck för det Telia ;)

Finns det något att säga om matchen?? *hehe* Vinst med 8-0 och ändå känner jag att det nog finns fler växlar att ta av... Härligt att målen var utspridda på så pass många och inte bara Söderberg och Paullsson som annars brukligt är... Nej Alvarez går in och gör två mål och var väldigt nära att göra ett hattrick...

Carl Söderberg blev hyllad för sin 200e alagsmatch... =) Tack Calle för att du stannar kvar!! Det behövs killar som dig!!

Vissa gånger bjöd Oskarshamn upp men för det mesta fick de bara titta på när Malmö bestämde farten och spelet... Men jag är imponerad av deras passningsspel... De allra allra flesta passningarna gick hem och de gör det på ett enkelt sätt... Tjoff tjoff så sitter pucken på klubbladet... Inte en massa snygga finter där man ibland kan finta bort även sig själv utan raka rör...

En växel till så tar vi Borås på söndag=)

Nu ska jag ta och göra vid mig... Sent på det som vanligt och trött som jag vet inte vad :S Märks att det börjar bli höst och vinter *suck*



Här har ni mina fynd :D Kan tillägga att jag velat ha påslakanseten i över två år men itne ansett att priset varit okej :P Det fick jag väl i halsen direkt nu *Hehe*

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback