Gäsp

Ja utav stora mått idag... Ska ner i källaren med första lasset snart... Måste bara sitta ner och skriva lite först... *ler*

Inte för att det hänt massor sen igår men iaf... *ler* Fick varit ute med delar av reklamen iaf och det känns bra :D Känner mig inte ett dugg stressad idag... Skönt...

Rögle vann över FBK igår... Jag är inte ett dugg förvånad, för jag har sagt det förut och säger det igen... Jag tror Rbk e i elitserien för att stanna...  Visst hade jag väl gärna sett att det var vi som gick upp i våras men så blev det inte och nu gäller det att gilla läget... Alla hoppas att Rbk ska få kval men itne jag... Jag vill slippa möta dem i en eventuell kvalserie... Ser hellre att vi möter dem i elitserien nästa år :D Tror det hade gynnat den skånska ishockeyn... Men men jag lär inte få medhåll ändå *ler *MEn på sikt tror jag det e bra för både Mif och Rögle att bägge lagen finns i elitserien... Både ekonomiskt och på alla andra sätt=)

Nej om man skulle ta och bege sig ner i källaren *suck* Vill bli färdig fort så jag kommer ut med reklamen sen... Och i eftermiddag kommer lillstumpan hem... Saknar henne...

Tjingeling på er!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback