Fredag=)

Och skönt e det *ler* Har nog aldrig sett framemot helg så mycket som jag gjort efter semestern... Skönt dock med lite sovmorgon idag *ler* Börjar 9.45... Sen att jag stänger gör itne så mycket kan jag tycka *ler* Ganska skönt... Har lärt mig uppskatta stängningarna mer och mer=)

Igår var det då spelarträff... Trevligt trevligt... Hamnade vid samma bord som Henrik Karlsson och Robin Nilsson- Alvarez... Verkar vara trevliga killar det där... Kom fram att Robin inte e så förtjust i fotboll iaf... Och jag håller med=) Det e så boooooooring!!! Det var lite info om den nya Arenan med och jag tycker det verkar som världens hit... Spelarna verkar väldigt entusiastiska över att få spela där... =)

Tog aldrig upp kameran igår dock... Lite synd *suck* Hade världens bästa vy för att kunna få bra bilder åt Erika...(Och mig själv såklart *Hehe*)

Men här kommer lite bilder som e tagna igår på andra ställen *elr *Får låna kameran lite till *hihi* Och ska på BenQ igen på måndag... Nu börjar jag tröttna... Blev erbjuden en dator till mycket billigt pris igår men den blev såld... synd för den hade jag verkligen velat ha... Och Annas kamera vill jag oxå ha :P Den tar verkligt bra bilder=)

 Jag och Erika igår innan jag åkte... Hon e så söt min lilla tös=)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback