Föräldramöte

Ikväll... Missar därav Salzburg matchen *svär en massa*. Men Tina har lovat att hålla mig underrättad... Annars kanske Daniel eller Verre fixar det =) Men retar mig fortfarande att jag inte tittade efter först... Argh...

Carl Söderbergs debut i landslaget måste ha varit något av det bästa jag sett på länge *ler* Visst okej att han gör tabbar men det gör även rutinerade spelare. Men målet han gjorde igår och straffen han satte imponerade på mig... Säkert på många andra oxå... Kung Carl borde helt klart få fler chanser i Tre Kronor tröjan, annars e något galet *ler*

Nu börjar hösten på allvar... Det börjar bli kallt ute... Det märks på fönstren när man vaknar :S Alldeles immiga... JAG VILL HA SOMMAR IGEN!!!!!!*snyft*

Igår skulle farmor ha fyllt år men det gjorde för ont att kriva något då så jag skriver det idag istället...  Och på torsdag är det 13 år sen hon gick bort men det känns som igår...Saknar dig fortfarande farmor!! Hoppas du har det bra i Nangijala!!! *kramar om*

Nej nu är det kaffe och sen jobba...

Tjingeling!



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback