Djävla skit...

Ja det kan man lugnt säga... Skulle starta om datorn igår och vips så gick den inte igång... Fick panik på den... Slutade med en omformatering och nyinstallation av xp... Förlorade dock mycket av det jag haft på den *suck* Men men det mesta fanns på skiva, men lite av berättelserna försvann... Iaf den nya...

Usch ja... Stänga idag... Anmäla till spelar träffen... Undrar om min kamera e kommen tills dess... Hoppas verkligen det! Får snart panik... Tittar på folks bilddagböcker och saknar den oerhört... Märkte dock i helgen att min mobil tar hyfsat bra bilder faktiskt=)

Nej nu ska Erika och jag titta på lite hemlisar;)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Alina

Gormorgon på dig! :) Ha en bra dag! Kramar


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback