Bingo!

Ja äntligen var det dags igen *ler* Vet att ni tycker jag e fjantig men det e kuuuuuuuuul!

Satte en femling på oddset igår men det flög all världens kos bla tack vare att Oskarshamn inte riktigt tycks hålla måttet... Men men, någon gång ska väl jag oxå få in de lite större vinsterna... Om jag har tur :P

Knäna ömmar fortfarande efter fallet oc hdet e lite jobbigt att typ stöta vid något, men det går över...

Oh fredag imorgon... Ytterligare en vecka som bara försvunnit någonstans :S Visst skönt med helg, men tiden går alldeles för fort...

Tur att det e hockey i helgen =) När jag tom har gått så pass långt att jag ser en Leksand match på tv då e abstinensen stor *Hehe* Men herregud... 11-3... 14 sekunder sen sa det tjoff... Och efter det slutade det aldrig säga tjoff!!! :S Tycker lite synd om Borås... 17 mål i baken på två matcher... Inte bra alls... Men men så e livet...

Nu e det en snabb dusch och sen iväg på jobb...

Sakna sakna sakna!!!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback