Besviken...

Mmmm... Det är jag efter gårdagens match... Brukar alltid kunna se något positivt, men igår var det svårt... Fast jag borde fattat pikarna och hållt mig hemma :P Började med att jag upptäckte att oj min biljett ligger där hemma... Vi letade och hittade bara Erikas... När vi kom in till Malmö upptäcker vi att även hennes biljett e borta :S Här borde vi nog vänt om eller hur? Men näääää... Vi ksulle gå och jisses vilken trist tillställning... Jag brukar aldrig kritisera spelarna då jag anser att de är människor de oxå och har rätt att vara dåliga ibland, men igår... Jisses... Grymt besviken på deras inställning... det verkade inte som om de ville vara på isen överhuvudtaget...

Nu väntar två borta matcher... Båda mot lag som ligger över oss i tabellen... Mora på Fredag och Växjö på söndag... Tror på max 3 poäng dden helgen... OM man inte skärper sig ett snäpp... För det finns så mycket mer att ge än vad vi såg igår...

Fick en bild jag velat ha länge iaf =) Svårt att gissa på vem... Eller inte va????*hehe*

Nej nu ska jag fortsätta med vad jag gjorde innan och se till att bli färdig för jobb... Skönt att vara uppe i god tid så man hinner med en massa =) Diskat har jag gjort och plockat undan lite... Planerat osv...

Nu ska jag iaf göra mig klar=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Jo..host..jag bara liksom undrar vad slut resultatet blev.. ;-)

2008-09-29 @ 17:39:54
Postat av: Therese

fnys Mer har jag inte att säga... hehe

Postat av: Kenneth

Förlååt..kunde inte låta bli..jag är ju som jag är ibland..

2008-09-29 @ 19:24:08
Postat av: Therese

hehe Det e absolut lugnt :P Matchen var en katastrof :S Liksom hela dagen i sig suck

2008-09-29 @ 20:40:30
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-29 @ 20:42:02
Postat av: Kenneth

Håller tummarna att du inte får uppleva såna dagar igen..pm:a på bdb om du behöver ett öra. Och så glömmer du inte bort att vara rädd om dig själv i alla lägen kram

2008-09-29 @ 21:09:40

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback