What to say?

Ja du egentligen vet jag inte... Huddinge hemma... Spelet mot Västerås som borta... Massa misstag... Yra höns... det e väl mina tankar... Men iaf... Var skoj på stå igår *skratt* Stackars stackars Reino *hehe* Dags igen på söndag för Aik hemma... Och imorgon e det Bofors borta... Undrar hur det ska gå... nåja hockey e kul fast visst e det roligare när man vinner... Björk, Casselståhl och Damgaard... Ni måste komma tillbaka SNART!!!

Har verkligen försökt att itne oroa mig... Men det funkar inte helt ut... Nu undrar jag om det var något jag sa? Men hur jag än vrider och vänder p ådet så kan jag knappast ha sagt något som sårade eller fick honom att bestämma sig för att inte skicka till mig... Aja vi får väl se... Life goes on så i vilket fall så löser det sig... Lite trist bara:( Men som sagt... Tror på det sagda ordet och har is i magen ett tag till...

Nu ska jag göra vid mig... Och Kenneth... Det räckte inte emd en Modo kram igår *Äsuck* Får ta två nästa gång *hehe*

Ha e bra dag allihop...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Jajja men..de fixar jag..om jag nu kommer ihåg det..skrattar.. Hoppas det ordnar sig kring det du nämnde här ovan..håller en tumme för det. Kram på dig

2008-10-16 @ 07:18:11
Postat av: Therese

Imorgon Kenneth imorgon :P I need it;)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback