what the ....

Alltså... OJ... Chockad... Ja det finns inte ritkgit ord för att beskriva det här *Hehe* Fick ett samtal idag där en trevlig kvinna från Posten berättade att jag hade ett paket där och de tänkte leverera det ikväll om jag var hemma...

"Eh... Jaha..." sa jag lite dumt. "Vaddå för paket? För vad ajg vet har jag inte beställt något..."
"Tja vad kan det vara... En dator kanske???"
"VA????" sa jag chockat.
"Det kommer iaf från Anovo Nordic..."
"Aha... Men då e det kanske min digitalkamera..."
"Ja det kan det var..." skrattade hon oc hså kom vi överens om att de levererar den här ikväll=)

Ska tre månaders hårslitande och ilsket emailande äntligen ge lön för mödan??? hoppas det... Så nu vill jag bara att klockan ska bli 17... *hehe* Känner mig som ett barn på julafton :P

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback