Vi glömmer..

Gårdagen tycker jag... Usch och fy... Tack Tina, Kenneth och Daniel för att ni lyssnade på mig och gav tröst... Fick sovit iaf men det känns fortfarande jobbigt...Mycket jobbigt... Jag har liksom en klump i bröstet bara jag tänker på det... Men nu gick det ju så bra som det kan gå och dagen idag ska bli bättre så e det bara... Men det sökte mig det kan jag inte sticka under stol med...

Hockey idag... Nice.... *ler* Får se om mitt humör e lika bra som det var sist... Nu har förvisso den här olyckan lagt lite sordin på mitt humör men det kommer nog att lösa sig...

Ska in i duschen nu och sen se till att få packat ner alla grejer...

Idag e det prick en månad tills lilltjejen fyller år =) Måste börja planera när vi ska ha hennes kalas... :S

Nej nu kallar duschen...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback