Västeråsmatchen...

  • Vad tyckte jag om den??- Tja det var helt okej :) 6-1 talar sitt eget språk lite grand... Malmö spelade bättre än på länge *´ler* Man åkte skridskor och spelade som ett lag vilket ajg itne sett sen Oskarshamn matchen hemma! Så härligt att se!!!*ler* Fredrik Eriksson gör en bra insats som back...Han läste spelet på ett helt annat sätt än de andra backarna... Kanske något att köra på i framtiden?? Ett bra drag var det iaf av Bobo... Säkert bättre än att låta PA spela;)

    Att spelarna sen itne tackar klacken efter matchen har jag full förståelse för... De åkte direkt till omklädningsrummet efteråt... Men i ärlighetens namn bör man nog titta på sig själv innan man börjar kritisera dem... Vem skulle vilja få ta emot diverse skällsord... (Hörde inte vad som sades förra matchen, men kan väl mer eller mindre gissa mig till det) eller få matchprogram och liknande kastade efter sig??? Inte jag iaf...  Hoppas förvisso att det här var en engångsgrej, men som sagt... Killar ni har mitt fulla stöd!

    Så var det dags för iup idag oxå... Inte hemma förrän sent *suck* Och då ska jag ut med den sista reklamen... *suck* Känner hur det börjat spänna i bihålorna igen... *suck* Men men det går väl över så småningom *ler*

    Annars händer itne så mycket i veckan... Länge sen jag listade vad som händer så får väl försöka göra det nu *ler*

    Veckan ser ut som följer (Ungefär)


  • Ringa läkaren till ERika
  • Utbildning på tordag
  • 3 iup varav ett idag oc htvå imorgon
  • Hockey på onsdag och söndag
  • Städning
  • Tvättning på söndag
  • Göra klart reklamen


Känns väl kanske itne jätteansträngande men iaf =) Känns som om jag hade behövt bara vila... Men men så e det ibland!

Nu ska jag skriva klart iupet...

Tjingeling!


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback