Tre poäng

Och ljuvlig stä'mning på stadion igår... Helt underbart var det... *hehe* En väl genomförd match måste jag väl säga att det här var... En match där man kämpade på tills slutsignalen gick... Härligt...

Henke fick hålla nollan och Fredrik E gör bra ifrån sig som back...  Visst finns det väl spelare man önskar skulle höja sig ett snäpp till men de verkade helt klart vara på g =) Så tack Malmö för en underhållande och trevlig kväll=)

Idag ska jag in och se träningen i Malmö Arena... Nice... :)

Och jag måste säga att min kamera fungerar helt okej... *ler* JAg e nöjd... Men förbannad på att det ska ta tre månader för att få den!!!

Nej nu måste jag sparka liv i Erika här *hehE* hon ska iväg och läsa om en timme...
 
Ha en underbar dag!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: malle

hehe henke är fin han ler

2008-10-25 @ 18:33:58

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback