Storm...

Har knappt fått en blund i ögonen i natt pga blåsten.. Det har tjutit och haft sig utanför fönstret... Och idag ska jag ut med reklam... KUL... Not... Brukar alltid tycka det e skoj men hmmm... När det blåser såhär så vette fan... Ska på kalas oxå så jag måste ju få gjort det mesta... Men tänkte avvakta ett tag för att hoppas på att vinden bedarrar..

Annars e väl det mesta okej *ler* Vill ha batterier till kameran bara så man kan få börjat fota igen *Hehe* Blir lite som en drog... :P Och så ska jag på BenQ imorgon igen... Nu har jag tröttnat riktigt... Börjar närma sig 3 månader och jag har inte ens fått ett besked... Dags att ta i med hårdhandskarna...

Hockey idag via datorn... Växjö Malmö och jag hinner förhoppningsvis läsa om lite iaf... Ska vara hos Vanja vid 17 och matchen börjar 16... Så första perioden bör jag klarar av :) Tänkte ta det här området först sen tar jag deras eftersom jag ändå ska dit... Lär inte ta lång tid idag om nu inte blåsten sinkar en :S Ska försöka avsäga mig det distriktet där nere oc hta Malins gamla :D Om det fortfarande e ledigt... För det e dels lättare och dels närmare... Det enda trista isf blir att ajg itne kommer inom för att häls på hos Vanja och Magnus isf... Men det kan jag nog lösa ändå=)

Nej nu ska jag se om jag kan fixa och dona lite till på Malins blogg...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback