Städning...

Idag fortsätter totalrensningen av Casa de Hanssons *hehe* (Heter säkert inte ens så men men...)

Syrran ringde precis och frågade om jag bjöd på kafe... Men jag vill ha ordning här först innan jag bjuder upp folk... Så därför tänkte jag börja om ett tag... Nu jäklar...

Imorgon blir det jobb iaf... Känner mig MYCKET bättre... Hade inte Milla ringt och väckt mig hade jag nog sovit någon timme till och då mått ännu bättre 'ler* Men men... Ska iaf försöka få ut den förbannade spisen... Har tydligen runnit något ner för sidan för den går inte att rubba *Grrr* Men men... Jag kan oxå vara envis...

Ska eventuellt upp till morfar en sväng i eftermidda oxå... Därför vill jag försöka få undan så mycket som möjligt nu på förmiddagen... Så det e väl dags att få upp stumpelumpan... Som igår kväll såg hyfsat pigg ut men som får en extra dag hemma att vila upp sig på...



Ha en underbar dag...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback