Sova...

Ja det hade inte varit fel med några timmars sömn till... Har ju varit en hektisk helg *skratt* Reklam, utmaningarnas hus, tvätt osv... har väl egentligen itne vilat... Men ikväll ska jag se till och mysa ordentligt med Erika... Ska göra vid i soffan och sen ska vi sätta oss där med varsin filt och bara mysa... Jaja det säger jag nu, sen får vi se hur pass mycket vi verkligen gör det *hehe*

Har bytt tid med Ingrid idag så istället för stängning slutar jag 15.15... Kan vara skönt att vara hemma någorlunda tidigt en måndag... Imorgon har vi PK så då e jag inte hemma förrän sent...

Annars händer inte super mycket i veckan... Har iup Torsdag oc hfredag samt hockey på onsdag och utbildning i Malmö på torsdag kväll...

Hockey ja :S Helgen har inte varit en höjdare... Känns lite avlägset just nu... 3 poäng utav 6 möjliga det e inte särskilt bra... Men men... Jag litar dock på min magkänsla som säger att det inte går vägen den här säsongen heller:( Vibehöver mer spets känns det som... någon med lite jävlaranamma... Men men killarna får gärna överraska mig... *ler* Jag e inte den som e den, men tills jag blivit bevisad om motsatsen tror ajg att Malmö spelar i allsvenskan nästa säsong oxå... Lite tidigt kanske men än så länge har det inte känts övertygande... Kasnek kommer, men som sagt...

Nej dags att göra vid sig och så så man kan komma iväg... Ha en underbar dag allihop!!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tina

varför vara sån pesimist gumman....som du sj säger e det inte många matcher spelade...där e sjukt många kvar....o du har sett malmö överraska innan...så ut med den oppimiste istället;)

love you puss

2008-10-06 @ 13:32:33
Postat av: Therese

Förra ¨året var jag megaoptimist... Det skulle ju bara gå vägen... Men tyvärr blir det väl så att halkar man ner i allsvenskan och inte kommer upp efter ett år så e chansen/risken nog ganska stor att man fortsätter lira där... Och min känsla säger att det kommer att bli så för Malmö om man inte gör något drastiskt innan oktober e slut... Om så bara slänga om lite i kedjorna... För tydligen passar inte folket som spelar ihop så varför inte chansa på att byta... sämre kan det inte bli iaf :( Jag har blivit både överraskad och besviken så därför väljer jag att vara pessimist och istället bli glatt överraskad än vara optimist och bli besviken Lov you too!!! Puss


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback