Okidoki

Så var det då onsdag igen :S Var sjutton tar tiden vägen??

Försökte beställa böckerna igår men det funkade inte så idag får Sabrina eller någon annan försöka...

Hockey ikvä'll:) Skoj att vara tillbaka igen men jag hoppas verkligen att det blir bättre spel än det varit tidigare oc htre poäng e väl ett måste för att ha någon som helst chans att haka på i toppen...Så killar... Ut på isen och ge oss en ordentlig uppvisning =)

Usch vad trött jag e :S Men kunde inte sova längre... Men känns som om det blir till att vila lite till... Dock ska jag inte glömma att ställa klockan som igår... :S

Skriver nog mer sen =) Om jag hinner... ska skriva lite iup när jag kommer hem...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback