Och så var det...

Fredag igen... Förstår inte vart tiden tar vägen... :S

Hade iup igår som sagt och det gick helt okej... Dags för nästa idag så det ska jag snart sätta mig ner och skriva... Därför jag gått upp så tidigt... *ler*

Måste tack Kenneth för den "fina" presenten *hehe* Det värmde i hjärtat oh framkallade helt klart ett leende igår när jag kom hem *hehe*(Fast det var fel lag:P) Så tack tack!!!! *kramar om hårt*

Nej mycket mer har jag inte att säga... Ska sätta mig med iup:et nu...

Ha en underbar fredag!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Kenneth

Ja jag förstår det värmde i hjärtat på dig..bus ler

2008-10-10 @ 09:50:04
Postat av: Therese

hehe Om inte i hjärtat så kommer nog halsen att få det varmt :P Ja jag loooooooovar att ha den på EN gång under vintern :P ;) Kramis på dig


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback