Mittwoch...

Och hockey ikväll... *leR* Finally... Fast det e ju sista matchen på isstadion... :( Lite vemodigt men så är det.... Efter idag e det inga hemmamatcher förrän den 12/11... Och då är det i Malmö Arena...

Ska kompa ut två timmar idag... Ner en snabb runda på stan och sen in till min babe 'ler* Habdla med henne och hennes mamma, innan det bär av hem till Tinis för att vi ska hinna göra vid oss innan matchen =)

Men nu så e det nog dags att göra vid sig... Har känt att mina bloggar på sistone varit grymt tråkiga, men det har itne hänt något direkt... Eller jo det har det väl så men jag tror att jag skriver det i min andra blogg... Kanske inte idag men inom det snaraste... Så ni som har blivit inbjudna får se till att läsa där istället....

Ha en underbar onsdag!

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!
Postat av: malin

2 bloggar? Vill me ha den ju


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback