Malmö Arena...

Ja det var verkligen en mäktig upplevelse... Allt var inte helt klart men jisses... Nu måste jag säga att jag längtar till den 12e november... Har väl inte varit särskilt imponerad innan, men igår blev det en upplevelse utöver det vanliga... Finns dock några saker jag kommer att sakna från isstadion... Bla den "intima" känslan man får när det e lite mindre lokaler... här blir det lite "stelt" men man kan nog helt klart vänja sig =)

Kommer bilder senare men just nu har de försvunnit :/ Får bege mig ut på upptäcktsfärg efter dem...

Ska snart göra vid mig så jag kommer ut med reklamen... Sen e det ju dags för match igen... *ler* Och Borås lär vinna idag med... Hmmm Låt oss säga 5-1... (Och för er som itne förstår så kör jag med omvänd psykologi för det funkar inte att ajg e positiv *suck*)

Lämna en kråka tack!
Postat av: malin

lilla gumman mif tog ju faktiskt borås borta sist med 1-6 haha så blir vinst idag me ler

2008-10-26 @ 12:27:50
Postat av: Therese

Som sagt... Jag kör med omvänd psykologi=)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback