Lördag morgon

Ont i hela kroppen... Fryser, trött och vill bara somna om :( Men näää jag måste tvätta... Har verkligen inga kläder rena så det e ett måste... Fått ont i magen... Kan vara laxen igår... Reagerar så på det ibland :S

Måste bara säga att Utmaningarnas hus (Inte aktiviteternas hus som jag skrev igår) var något av det roligaste ajg varit med om... Herregud... Vilka "celler" det fanns och vilka utmaningar *hehe* Vi var nog itne så kloka som vi trodde :P Det slutade iaf med att vi i en lottdragning vann biobiljetter ;) Så nu ska ajg, Jagoda, Ingrid, Sabrina och Anna ut på bio =) Ska bli trevligt... Ända tråkiga med kvällen var att inte chefen var med:( Usch och fy...

Nej nu ska jag samla ihop kläder och ner i källaren så jag hinner med det mesta iaf...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback