Lasse Stefanz

*hehe* Fick skivan jag väntat på idag... Och visst "Felicita" var den rätta men inte "Över bergen ska det klinga" Men men man kan itne få allt här i världen... de var så justa att de skickade med en tablettask dock... Den var försvinnande god *skratt*



Annars sitter jag här och mår lite sisådär... :S Ska vara hemma imorgon oxå.... Sen får vi se... Känns som om förkylningen bryter ut fullt nu... Skönt så man kan kurera sig... *ler*

Nej har inget vettigt att skriva om... Jo förresten... det blir en Samsung kamera till helgen :) Så nice... frågan e bara om jag ska ta den via nätet eller åka bort på Onoff och handla den... Priset blir i princip detsamma... Fördelen e ju att tar jag den i affären får jag den direkt=)

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback