Jaha...

En vecka till som går mot sitt slut... Och idag e det dags för Malmö =) Se hockey tillsammans med min babe.,.. Och kanske några till... Men Tina... För min del spelar det inte någon roll =)

Vädret ute e riktigt tråkigt:( Får ta gummistövlarna idag för de andra skorna läcker *suck* Dags att köpa nya... Kan kanske kolla på Mobilia eller något idag...

Igår kom morfar hem från sjukhuset... Och det var några tjejer från hemtjänsten och hjälpte honom... Kände ju den ena... *ler* Har haft hennes barn på Prästkragen jue... =)

Nej om man skulle ta och göra vid sig... Och packa lite... Fortfarande har jag inte hört av honom och det skulle jag gjort för snart tre veckor sen :( Lite trist... Men han brukar hålla sitt ord så jag tror ju att det e något annat som spökar... Har mina aningar... Så vi får väl se vad som sker...

 Frös lite om mina fötter igår när jag kom hem, eftersom skorna läcker... Så jag lånade Erikas fina tofflor;)

 Välkommen hem morfar:)

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback