Händelserik dag...

På gott och ont :S

Började i morse med att Ingrid mådde konstigt... Slutade med att hon fick gå iväg till akuten... Och blev sjukskriven tom i morgon... Varit lite halv jobbigt på jobb efter det...

Sen jobbade jag som vanligt och kom hem... Sen iväg till Malmö och jag måste säga att fritidskonsulenten där var enormt charmig...

Iaf så ringer telefonen på vägen hem och det var skyddat nummer...  Någon säger "Hallå?" och lägger sen på när jag svarar... Paniken sprider sig då det var en kvinnlig röst... Jag fick för mig det ena och det andra... Sen ringde det igen och det visade sig vara Carro :) Hon ska komma hit och bo här i två veckor igen... Tjoho!!! Verkligen saknat min lilla stumpa!!!! väntar just nu på att hon ska komma... Så nu lysnar jag på lite Arvingarna och blir nostalgisk *hehe*

Tjingeling på er!


Lämna en kråka tack!
Postat av: Anonym

hehe har kommenterat i min blogg ler

2008-10-17 @ 00:08:06

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback