God morgon

Eller tja morgon iaf :S Trött som en gnu (DAniels uttryck *Hehe*) och ska snart bege mig till jobb...

Dagen bjuder väl på lite av varje :)

Öppnar ju så det blir till att sluta tidigt... Klockan 13 kommer Mårten Gås bort till jobb och sen ska vi ner en runda på stan... Ska bli skoj att få umgås lite med henne igen... Händer ju inte alltför ofta tyvärr:(

Sen blir det en runda till en bilfirma med Tim... Nej jag ska inte köpa bil :P Vi ska bara titta... Jag e inte ett dugg intresserad men vad gör man inte???*hehe* Ska försöka komma bort till Netto oxå för att köpa ett nytt minneskort till kameran

Efter det blir det en runda in till Malmö och del 4 i utbildningen =) Näst sista gången idag =( Trist trist... Men jisses vad intressant det har varit...

Imorgon e det dags för nästa härliga hemmamatch =) Nice nice=) Kul att träffa alla underbaringar där inne igen =) Tina, Lena, Björn, Reino, Veronica, Malin och inte att förglömma... Daniel... Ni måste veta att ni förgyller min vardag på alla möjliga sätt=)

Kaffe kanske?? Nja... Eller??? Inte direkt sugen... *hehe* Blir nog en kopp på jobb när Anna kommit så kanske att man ska vänta =) Kan bjuda på lite bilder från kameran som jag lekt fram *skratt*




Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback