Borde...

Egentligen se till att få gjort vid mig men jisses vad trött jag är... Och jag märkte nu att fingrarna knappt lyder mig...  Kan bero på att jag somnade typ 1 och vaknade halv fem :S Så så värst många timmars sömn blev det inte...

Hemskt att vara så nervös som jag var de två sista minuterna av matchen igår... Och detta mot Troja/Ljungby :S Hur sjutton ska det här sluta? Men jag måste säga att jag stör mig på vissa saker i matchen... Varför i helvete drar man på sig en utvisning till när man redan har en man utvisad? Det här bäddade ju för Trojas 2-1 mål...Vissa utvisningar var hyfsat dumma... Men över lag tyckte jag att Malmö aldrig kom upp till den standarden jag tror/ hoppas att de har...  Aja nya tag mot Leksand borta på fredag... Jag lär sitta som klistrad hemma hos Tina... Usch nagelbitarmatch känns det som :S

Nej nu måste jag se till att få gjort vid mig... Öppnar ju så... *ler*

Ha en underbar dag alla...

Tjingeling!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback