Borde kanske...

Egentligen sova lite till men vill itne... Tänkte se till att få städat lite istället=) Fick gjort en del igår... Bla rensat lite i avloppet... det rinner inte obehindrat men det rinner igenom iaf=)

Inatt har varit en sån natt när jag vaknat för jämnan och tittat på klockan... Så nu känner jag mig lite slö... Men en kopp kaffe råder nog bot på det... *ler*

Hockey imorgon och jag hoppas då verkligen på bättring så Tina och jag slipper göra det vi pratat om *skratt* Det hade då varit en syn för gudarna... *Hehe:P

Tänkte se om jag kan fixa oc hdona något mer med bloggen oxå i veckan... Ska dock skriva iup idag... Två stycken... Ett jag ska ha på torsdag och ett på fredag... så det får eventuellt bli till helgen... Ska bla lägga in lite nya bilder osv... =)

Usch hjärnan har inte vaknat ännu... Vet absolut inte vad jag ska skriva så jag tror det e bäst att jag slutar nu och sätter igång att städa istället=)

Tjingeling!



Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback